Alışveriş Sepetim   
   Müşteri Girişi   
   Bayi Girişi   
   Gizlilik Politikası   
   Tüketici Hakları   
   Ürün İade Şartları   
Satış noktası arama
Çözüm noktası arama
Tel: +90 212 4828600 pbx | E-posta: info@navitech.com.tr 
© 2013 Navitech. Tüm hakları saklıdır 
Ürün İade Şartları

"Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz."

Firmamızın yukarıda belirtilen yükümlülüklerini ve (06.Mart.2011 tarih - 27866 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğin 5. Ve 6. Maddelerinin gereklerini yerine getirmemesi hâlinde, cayma hakkı süresi 3 aydır. 7 günlük süre ile 3 aylık sürenin başlangıç tarihi; Malın teslimine ilişkin sözleşmelerde, tüketicinin malı teslim aldığı günden itibaren, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin akdedildiği günden itibaren işlemeye başlar.

İş bu, "Ön Bilgilendirme Formunda" ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelikte belirtilen yükümlülüklerin, üç aylık süre içerisinde yerine getirilmesi hâlinde, 7 günlük cayma hakkı süresi, söz konusu yükümlülüklerin yerine getirildiği günden itibaren işlemeye başlar.

Cayma hakkının kullanıldığına dair irade beyanının bu süre içinde yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmesi yeterlidir.