Sık Sorulan Sorular
Sık Sorulan Sorular
Sık karşılaştığınız bazı sorunların çözümlerini ve cevaplarını burada bulabilirsiniz. Bölümü zenginleştirebilmemiz için lütfen iletişim bölümündeki formu kullanarak sorularınızı gönderiniz.
AX Serisi NAVİGASYON, MULTİMEDYA ARAÇ BİLGİSAYARI - Navigasyon Güncelleme Adımları
Günceleme işlemine başlamadan önce bağlantıdan synctool.apk dosyasını indiriniz.
Güncelleme için PDF dosyasında yer alan adımları izleyiniz. İndirmek için lütfen tıklayınız.
Portatif Navigasyon güncellemesi nasıl yapılır?
Güncelleme yapmak için öncelikle www.naviextras.com adlı siteye girmeli bu siteden kullanıcı adı ve şifre alarak üyelik oluşturmalısınız. Daha sonra aynı adlı siteden Toolbox programını indirmeli ve çalıştırmalısınız. Toolbox programını çalıştırmanızın ardından cihazınızı USB kablosu ile bilgisayarınıza bağlamalı, cihaz bağlandı yazısını görmenizin ardından almış olduğunuz kullanıcı adı ve şifre ile Toolbox programında oturum açtıktan sonra programın sol tarafında belirecek olan “Güncellemelerim” kısmından son güncel haritamızı indirebilirsiniz.
Araç İçi Navigasyonlarda SD Kart Güncellemesi Nasıl Yapılır?
SD kartınıza güncelleme yapmak için öncelikle www.naviextras.com adlı siteye girmeli bu siteden kullanıcı adı ve şifre alarak üyelik oluşturmalısınız. Daha sonra aynı adlı siteden Toolbox programını indirmeli ve çalıştırmalısınız. Toolbox programını çalıştırmanızın ardından SD kartınızı bilgisayarınıza takmalı, cihaz bağlandı yazısını görmenizin ardından almış olduğunuz kullanıcı adı ve şifre ile Toolbox programında oturum açtıktan sonra programın sol tarafında belirecek olan “Güncellemelerim” kısmından son güncel haritamızı indirebilirsiniz.
Cihazımı Açtığımda Ekranımda Bir “+”İşareti belirdi Ne Yapmalıyım?
Ekranda beliren + işareti cihazınızda kalibrasyon yapma ihtiyacınızın olduğunu göstermektedir. Kalibrasyon için ekranda beliren “+” işaretlerinin tam ortasına, cihazınızın kendi kalemi ile bu işaretler yok olana kadar dokunmanız gerekmektedir.İşaretlere dokunurken bu işaretler ekranın belirli yerlerinde belirecektir. En son karşınıza beyaz ekran belirdikten sonra ekranın herhangi bir yerine dokunduğunuzda cihazınızın kalibrasyon ayarı yapılmış olacaktır.
Arızalı Cihazımı Navitech Teknik Servisine Nasıl Ulaştırabilirim?
Arızası olan cihazınızı, arızasının ne olduğunu belirten bir not ve faturası/garanti belgesi ile Aras Kargo aracılığıyla İstanbul Merter’de bulunan merkez servisimize gönderebilirsiniz.
Başka Ülke Haritalarını Nasıl Yükleyebiliriz?
Diğer ülke haritalarını yükleyebilmek için eğer daha önceden bir üyelik oluşturmamış iseniz; www.naviextras.com adlı siteye girerek bir kullanıcı adı ve şifre aldıktan sonra aynı adlı siteden Toolbox programını yüklemeniz gerekmektedir.Toolbox programını çalıştırdıktan sonra cihazınızı yada Sd kartınızı bilgisayara bağladıktan sonra Toolbox programında “Haritalar ve Fazlası” Bölümünden Dilediğiniz ülke haritasını satın alabilirisiniz.